電腦之父- 圖靈:係電腦自己不誠實使用自己,唔關高登仔事!

[本報訊]

圖靈生於1912 年6月23日,由於當時英國法律不容許同性戀行為,圖靈因而遭定罪,最後於1954年6月7 日自殺身亡,享年四十一歲。圖靈提出著名的圖靈機模型,為現代電腦的邏輯工作方式奠定了基礎,更發明衡量標準「圖靈測試」。電腦界稱圖靈為— 電腦之父。

記者問圖靈有關警方用「不誠實電腦罪」瘋狂拘捕高登仔,他有什麼睇法。圖靈喃喃自語:「100010010011100 」。記者腼腆道:「我不是問你作為hehe 你床上的角色,但我覺得你係零。」圖靈搖頭道:「零你個頭!我閂埋門做咩關你Q 事!英女皇上年特赦左我,仲同我道歉!我頭先係話:如果果部電腦咁唔誠實呃到香港警方以為果部電腦係人,咁部電腦真係好有智慧囉。」

記者再追問圖靈是咪話取用果部電腦其實唔是高登仔,而係電腦自己?圖靈嘆謂:「電腦係可以透過互相通訊令佢地更醒目。有朝一日,香港警方可以預期電腦自己話事。」記者問:「是咪即係電腦自己會不誠實使用自己?」

圖靈長嘆:「你死都唔認你用過部電腦,鬼知你用過咩,死蠢!你話係我圖靈話既!千禧年後,識野既人都唔會再否定電腦係可以有自己既思想,有咩就拉部電腦!」記者問:「你仲有咩想同高登仔講?」圖靈兩眼發光:「高登仔係咪個個都30cm?」記者無言…

u5pjz6d