政改方案、預左上當

[隔陰陽有耳]

新欄目,當然係有新主持。我就係天生一副硬骨頭。我係陰間墳主黨的Square Lau,大家都知道我一直是其是、非其非,多謝《墳場》畀我重入報界。我希望經今次合作,一齊為大家做啲事,好唔好呀?

今朝我去見地下黨的毛鈞年(1937-2013),問下佢對近日政改方案的意見,佢話唔同我講咁多啦,因為佢覺得食硬啲湯渣,而且實會有人逢機必檢,再加埋有好多功能組別議員係會支持陽間的鬼國黨派的,所以實會過到。今次陽間民主黨怕且都唔駛投票支持政改方案啦。不過都唔知應唔應該恭喜佢地好,明明AV仁同田大少格劍為盟,正式加入建制,但係又唔投票支持政改,我真係覺得好離譜囉。啲市民唔係咁諗架。

不過無論點都好,我諗到條好橋畀Emily,就係一通過左個政改方案,你就記得喊,喊左啲市民就會扣政府200分,庫老師話架,咁你下次選就有機會啦,記住喊呀,唔係你硬骨頭都無用,等退休啦。

我係邊個呀?我係劉四方!我係不會畀任何人恐嚇得到架,我只會畀人收買到,放馬過黎啦。

(劉四方)

[編按:Square姐將相登唔到,得啲影,所以編採部搵將陽間睇到的頂住先]