戈黛娃夫人赤裸遊街 利奧弗:嚴重性低,都唔係打老婆

[本報訊]

yz9axhb

利奧弗伯爵(Leofric, Earl of Mercia, ?-1057)的妻子戈黛娃(Lady Godiva ,1040–1067)為爭取減稅而被罰騎馬赤裸遊街。不少人批評利奧弗伯爵涼薄,利奧弗卻認為自己不應被批評,向本報記者回應:「這懲罰嚴重性低,還不及打老婆。」

利奧弗認為,地主就要收稅。百姓如果沒有錢,就應該減少娛樂和外遊。他表示極不認同其妻子戈黛娃的做法:「就算嗰個係我個老婆,我娶佢番黎,有時見到佢有勸我減稅的行為,我都覺得匪夷所思,我唔係冇教佢,我地做地主不事生產,所以一定要收稅,佢自己都解釋唔到。」

利奧弗的野蠻行為令地府關注,近日傳出閻王有意拘捕並充公他的家財。但利奧弗堅稱自己的做法合理:「我覺得我唔應該被人批評,唔應該被人拘捕,都有做官的地主試過犯法後,例如僭建地牢之後,推個老婆出黎頂罪,我都唔係打個老婆,犯事唔係我。遊街係佢應有的懲罰。」