曾近榮:人蠢更要學多啲 家事常識你要知

[本報訊]

「家居博士」曾近榮(1927-2011)接受本報訪問,強調常見家居化學品的使用安全守則。他笑言:「唔止做化學實驗要記性,要家居安全,用化學品更加要有記性。」

記者問曾sir家中除了哥士的之外,還有甚麼常見的化學品,曾sir指,「除左清理污跡的哥士的,屋企仲會有漂白劑、通渠水、酒精、WD40、殺蟲劑之類,我相信聽眾屋企實會有一啲,但係你地用的時候就要小心,用完貯存都要留神。」

「去除頑固污迹可以用哥士的,但係記得哥士的加落去水度,唔係水撞哥士的,如果用水撞入哥士的,就有機會過熱,或者令啲腐蝕液體濺出。」曾sir指,須緊記哥士的會腐蝕鋁窗,不要用來抹鋁窗的污迹。清潔鋁窗,其實直接以軟身抹布清水抹拭則可。

「學無止境,如果有不識的東西,唔好怕問人就會識,學多啲就無咁蠢。」記者打趣問,家中的化學品會不會有爆炸危機,曾sir指:「屋企啲酒精如果同氧化劑接觸,即係同漂白劑溝埋就會有火警同爆炸危險呀,唔好試。仲有,千祈唔好亂將清潔劑溝漂白水,響屋企收聽緊節目的聽眾要記住啦。」

曾sir話鋒一轉:「我從來都唔響節目入面幫自己天悅果間舖頭賣廣告的。雖然《墳場新聞》同《墳場新聞II》都好好睇,而且響間間書店都有得賣,但係唔使成日自己賣廣告的,如果你啲讀者錫你,又中意你的產品,佢地幫你賣廣告,大家告訴大家,咁樣仲有口碑。」

gstrk4n