秦檜妻王氏:秦檜受金人賄賂是謠言 我清白乾淨

[本報訊]

岳王廟外,傳來一絲微弱的呼冤聲。秦檜妻王氏( 生卒年不詳) 向本報記者表示,其夫只是金國南侵駐宋室的非執行董事,不應被罰。

「做人一定要係自己清清白白、乾乾淨淨,任何謠言都唔怕,假如大家覺得有邊個有利益衝突,我只有奉獻、只有貢獻。」王氏否認自己和夫君秦檜有收受金國利益出賣宋人。「金人係有畀五千萬兩秦檜,但係佢收錢無做過野喎。」
有指秦檜阻撓岳飛北伐,王氏指「佢係根本冇可能知道邊一度打邊一度。朱仙鎮響邊,我老公未必知。唔關佢事,佢響宋朝只係負責出糧,阻撓岳飛的係上表的万俟卨。」

對於韓世忠追問秦檜岳飛罪狀,秦檜回應「莫須有」,王氏為其夫辯護:「有時一啲重要事件係要查清先公佈,因為我哋知少少就即刻彈出嚟,假如嗰件事唔係事實咁點呢?例如經常我哋收到好多投訴信同匿名信,假如我乜都出嚟講一餐,會唔會好容易引起公眾恐慌呢?」

王氏補充:「我同我夫君都係清白,無害過宋人,你地要用油鍋炸我,係好傷我心。」

gwkffzp