霑叔:鼎你喊都無用

[突發]

記者唱起「甚麼意義、甚麼意義」,霑叔聞言即謂:「咪係鱷魚淚,啲鱷魚一路食嘢一路分泌返啲鹽水出眼,平衡身體鹹度,呢啲假眼淚,咪係鱷魚淚囉。」

霑叔為《鱷魚淚》電視劇寫下同名主題曲,家傳戶曉。《鱷魚淚》故事講主角不擇手段躋身上流社會,最後覺得自己出賣靈魂,夜深淚流的一個故事。但霑叔認為「阿鼎」是良心泯滅,咎由自取的,在鏡頭前哭是「呃鬼」之舉。霑叔直言,「鼎你喊都無用,啲人信你就戇居,啲市民可能係蠢,但多數都唔係傻,你做過咩,大家都不言而喻,你扮喊苦喊忽更加欲蓋彌彰。」

記者希望霑叔講多兩句,但霑叔指「垃圾講幾多都仲係臭」,認為只宜「掃走佢」,並指自己對電視台用簡體字有意見。

霑叔直言:「香港有生意就做,呢度好多醒目仔,華語片觀眾畀到錢的時間,啲投資者咪會投資華語片,到講廣東話的普羅大眾有消費力,大家就會拍返粵語片,宜家電視台唔係畀香港人睇架啦,佢地淨係掛住搵食,係唔會諗咩良心。」霑叔續指:「做人無良心,夜晚瞓都瞓得唔安樂。你信咩就做咩,頂天立地就得。」

但黃湛森博士認為,其實只要大家堅持,懂寫正體字、用正確恰當的廣東話創作,香港文化仍然有新天,他指:「香港的路一直都唔會人地幫你開架,唔通你坐定定就會發達咩。學果個咩鼎扮住喊話齋:『香港唔係咁架』,路係自己行出黎。你唔學唔做唔努力,人地就唔會畀機會你,醒目仔黎家嘛,你地要爭氣!」

84lmbxp
黃湛森博士(黃霑,1941-2004)在《墳場新聞》看畢選舉論壇後,斷言某候選人流下的乃是「鱷魚淚」。