李君夏:認清邊個先係犯 唔係自然好麻煩

[本報訊]
「我地對付罪案,就一啲都無鬆懈,亦都會加強,以後我地都會採用呢啲方法。」警務處長李君夏(1937-2017)再度接受本報訪問,並向本報記者如是表示。「有咩我地未見過。唔使怕的。啲案如果你調查過,就自己落場睇清楚同指揮,『御駕親征』係早啲解決問題的方法。你地自己諗下。」
對於姓盧警務處長一直龜縮,李君夏直指:「90年代匪徒用AK47、手榴彈犯案,我都同同事共同進退,但因何夷家只係對住一啲對警察有意見的市民,處長反而要龜縮?行政問題係我地上級要做的事,唔係前線警員要捱的苦。」
但李君夏話鋒一轉:「譬喻係九龍騷亂(編按:1984年彌敦道一帶的騷亂)啲暴徒搶掠商店,咁當然係犯刑事行為的歹徒,警方就要全力打擊。普通示威,就唔應該動刀動槍,呢個係警隊形象的問題,亦都係名聲的問題。夷家警隊將自己放響同市民對立的一面,我夠膽講,就算見到處長的坐駕同警員巡邏,警員亦都唔會有士氣。警隊應該要遵守政治中立,唔好敵視市民,而且要嚴守紀律,咁先有機會重獲市民對警隊的信心。」對於警察恫嚇醫務人員而獲取示威者資訊,李君夏沒有回應,只輕輕講了句「爛仔」然後離開。