突發:呂惠卿批鬥墳總! 高呼:我23歲時你響邊?

[ 西方極樂突發組 ]

主持熙寧變法的參知政事呂惠卿(1032-1111)批評《墳場新聞》員工刻薄寡恩。

乘七月鬼門大開之便,在地獄服刑的呂惠卿獲准暫到陽間;呂惠卿特意帶同自己的奴僕小鬼迫往總編輯辦公室,恐嚇總編輯。

一身酒氣、披頭散髮的他指:「收皮啦,你廿三歲時做緊咩?廿三歲,你還在校園,我呂惠卿中進士了。而且我經歷五次政治高潮,你呢?你最多有甚麼高潮?」呂惠卿更指,自己延續熙寧變法,功不可沒,總編輯不保釋呂惠卿是無情涼薄,將會「不得好死」。

總編輯質問呂惠卿生前以「青苗錢」為名強迫農民借貸,苛索窮苦,只是一個害民賊,不是甚麼好人。因為呂惠卿生前僅借極小額青苗錢,擺出一款愛民如子的姿勢,強迫農民借錢,事實上農民借錢後依然青黃不接;但青苗錢卻根本是高利貸,農民一世都要還錢給呂惠卿。他先指「村民唔係咁諗」,又稱:「喂阿哥!果班全部都係反骨仔,我一直借錢畀佢地,佢地做過咩呀,又屈我響辦公室打馬吊?又話我飲醉酒?我唔借畀佢地,佢地邊有錢買青苗呀?我迫佢地借唔使成本呀?屈我同啲村長係狐朋狗黨?我借過畀你,你呢世都要還畀我呀!你自焚啦!你坐監未?」

他高呼:「呂惠卿為民為國,甚至在地獄也繼續吶喊,居然一樣招致鐵窗鎮壓!我不是姓劉!閻王捉錯人判錯監!你居然不為我辯護!你是賤人!你信唔信我叫『車水』畫衰你!」

總編輯召喚獄卒,押走呂惠卿,並提醒獄卒重新檢查名單有否呂惠卿所講之人。