銅雀台演唱表現不濟 鄧艾:搵得我就預左咁

pcgtpgn

[特稿]

魏國太尉鄧艾(195-264)日前為曹魏周年演唱會擔任司儀及表演嘉賓,被批評口吃、沒有記稿及態度散漫。

鄧艾反駁:「搵得我黎都知知知道我係點點點,要口齒口齒伶俐,好多人都得。咩咩咩正評、負負負評我都唔理。賈充叫叫叫得我黎,做得好好好開心。而且,我鄧艾艾艾已經㨂左首適適適合既《酷愛》黎表表表演。我覺覺覺得好好。」

有批評指鄧艾事前欠缺充分準備,鄧艾回應:「有有有練習對白唔唔唔代表絕對講到對白。就好好好似防水工工工程咁。其實口吃吃吃人人有。對白缺漏問題無可避免,我地會會會監察。」

有觀眾指,何晏較鄧艾適合擔任司儀。但鄧艾批評何晏「只是一隻山雞」,而且指控何晏吸毒,說話語無倫次,每次上朝儼如橡皮圖章和應聲蟲。鄧艾指,自己出仕魏國一直貢獻甚鉅,是故勝任司儀有餘,他同時強調,魏國朝廷是進步、無私、團結的執政集團,是帶領全國人民步向幸福的關鍵。