特備節目:《2015廣告狂人大賞》

陰間文字直播:
林振強:

歡迎各位番黎2016年元旦《2015廣告狂人大賞》頒獎典禮,而家我地頒發的大獎係──
廣告狂人品牌facebook專頁大賞(曲賞)
大賞提名包括:

梁振英(官方):https://www.facebook.com/cyleung2012/?nr CY Leung (Official)

葉劉淑儀:https://www.facebook.com/Regina.ip.fans/

曾鈺成:https://www.facebook.com/tsangyoksing/?fref=ts

梁振英(官方個人):https://www.facebook.com/leung.cy.108?fref=ts

墳場新聞:https://www.facebook.com/CemeteryNew/
嗱,睇完名單大家都知競爭激烈,我地事不宜遲,宜家請我地的頒獎嘉賓、廣告界翹楚黃湛森博士,霑叔!黃霑先生!

  
黃霑:

估唔到《廣告狂人大賞》會搵我黎頒獎。好地地響天堂食緊煙,收到主辦單位打黎,好啦,見香港宜家亂亂地,大家又好似響2015年過得麻麻地開心咁,所以落黎同大家見下面。
有人問我香港仲有咩好。我話:「大把嘢好。」佢就駁我:「住就住劏房、飲就飲鉛水、食就食死冰鮮肉、出行搭地鐵巴士呀,迫唔在講,你試下坐,隨時影你上報紙數臭你、唱衰你呀。」我聽完諗諗下,就答佢:「唔通移民好咩。響香港有朋友、有照應,有咩唔好。」「朋友?邊朋友呀,你邊位呀,我告你呀!」
「以前香港唔係咁架。」我同佢講。吓,乜咁快圈我架啦,死左都仲要咁趕,好啦,揭曉「2015《廣告狂人大賞》:廣告狂人品牌facebook專頁大賞(曲賞)」得主啦!
哈哈,呢條仆街好中意睇女架,仲追蹤台妹呀,哈哈哈。得獎者係……畀啲聲黎,佢地屬於鬼國,七月十四出世的冚家剷六八九呀!恭喜曬!
不過我地叫墳總CALL過佢幾次都無黎,大會特別擺左張空櫈畀佢,希望佢可以親身落黎囉獎,分享下得獎感受,不過點解香港乜都唔好,咪多得呢條死賤佬囉。
林振強:霑叔,大會話會燒番張獎狀畀佢喎。

黃霑:唔係佢落黎咩?好多人想佢落黎喎。我聽人講佢ADD左個索女楊可涵喎,隨時正過你果啲靚師奶架,我仲聽到彭楚盈等住同佢重拾情緣呀。快啲叫佢落黎啦。

去片
跟住睇:

廣告狂人大賞2015得獎名單:

http://on.fb.me/1YTzOrM

廣告狂人大賞(曲賞)2015得獎名單:

Part 1:http://on.fb.me/1TtMNcQ

Part 2:http://on.fb.me/1PAZROt

Part 3:http://on.fb.me/1RebMSm